Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Forsikring

Forsikring Spørgsmål vedr. forsikring mm. stilles her.

» Online brugere: 145
0 medlemmer og 145 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 20-12-2011, 20:56
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmmmm jeg ved sgu ikke rigtigt Ralph.....

Altså da jeg havde min skade og ringede til forsikringen, spurgte de om de skulle finde en mekaniker, eller om jeg selv ville. Da jeg var i en fremmed havn, sagde jeg at jeg ikke kendte nogen, men at der tilfældigt holdt en bådservice bil på havnen. Det var så en de samarbejdede med, og som de kunne anbefale. Jeg gik over til manden med forsikringen i røret, og de talte med ham.

Han gik indenfor 2 timer igang med vores båd, og der havde der ikke været en taksator ude endnu. Hun kom senere samme dag.

Efterfølgende så jeg aldrig en regning, det eneste økonomiske jeg talte med forsikringen om, var selvrisikoen og prisen for min skrue. Det endte iøvrigt med at jeg fik omkring ( husker det ikke 100% ) 3500 kr udbetalt, også var selv risikoen modregnet.

Den skadede skrue har jeg efterfølgende fået repareret, det kostede 1200 kr, så alt i alt en god oplevelse og oveni en lille skilling til mig.
Reply With Quote
Fenderen.dk Sponsor
GPS Tracker til Bil, Båd, MC
  #2  
Gammel 20-12-2011, 21:35
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Hmmmm jeg ved sgu ikke rigtigt Ralph.....

Altså da jeg havde min skade og ringede til forsikringen, spurgte de om de skulle finde en mekaniker, eller om jeg selv ville. Da jeg var i en fremmed havn, sagde jeg at jeg ikke kendte nogen, men at der tilfældigt holdt en bådservice bil på havnen. Det var så en de samarbejdede med, og som de kunne anbefale. Jeg gik over til manden med forsikringen i røret, og de talte med ham.

Han gik indenfor 2 timer igang med vores båd, og der havde der ikke været en taksator ude endnu. Hun kom senere samme dag.

Efterfølgende så jeg aldrig en regning, det eneste økonomiske jeg talte med forsikringen om, var selvrisikoen og prisen for min skrue. Det endte iøvrigt med at jeg fik omkring ( husker det ikke 100% ) 3500 kr udbetalt, også var selv risikoen modregnet.

Den skadede skrue har jeg efterfølgende fået repareret, det kostede 1200 kr, så alt i alt en god oplevelse og oveni en lille skilling til mig.
tillykke med gevinsten -
vi kør sagen efter de sammme princip .og afh. fra skaden og skaden højde sender vi også STRAKS taxator ude
hvis kunden som her i den omtalte sag ikke kænder til en mekkker i områden anbefaler jeg selffølligt en.
jeg plejer at anbefale gode folk ,peters jr marine sage er lidt anderleds pga ulykke
normalt udbetaler vi ja ogspå direkte til værftet .men div konkurser i brachen de siste 2 har lærnt os den hårde vej at der er best at kunden betaler -EFTER båden er rep. korrekt og afhentet fra kunden .. ..
og ikke at kunde stå med en ½rep båd efter vi har betalt regningen og værkstedet er gåed konkurs ..
Reply With Quote
  #3  
Gammel 20-12-2011, 21:47
thg thg er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 704
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
tillykke med gevinsten -
vi kør sagen efter de sammme princip .og afh. fra skaden og skaden højde sender vi også STRAKS taxator ude
hvis kunden som her i den omtalte sag ikke kænder til en mekkker i områden anbefaler jeg selffølligt en.
jeg plejer at anbefale gode folk ,peters jr marine sage er lidt anderleds pga ulykke
normalt udbetaler vi ja ogspå direkte til værftet .men div konkurser i brachen de siste 2 har lærnt os den hårde vej at der er best at kunden betaler -EFTER båden er rep. korrekt og afhentet fra kunden .. ..
og ikke at kunde stå med en ½rep båd efter vi har betalt regningen og værkstedet er gåed konkurs ..

Kan godt følge Jer et stykke ad vejen. Burde Bavaria med 9000 kunder ikke lave nogle faste aftaler med værksteder rundt omkring i Danmark således at alle kunder max. har 20-50 km. til et værksted som I har en aftale med og kan stå inde for tager sig seriøst af en skade...

Ligesom det fungerer i bilbranchen: Hvis et værksted har en aftale med f.eks. Tryg og en Tryg kunde sender en bil til skadereparation på et værksted Tryg har en aftale med, ja så gør værkstedet jo alt for at få tingene til at ske bedst og hurtigst muligt, da Tryg jo ellers vil blive utilfredse med værkstedet og værkstedet er jo ikke interesseret i at miste en stor kunde som henviser mange kunder...
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,594
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, evelynus10
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:59.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden