| 
				
			 | 
		
		
			
				
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				24-05-2012, 09:23
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: May 2009 
					Bopæl: Bramming 
					
					
						Indlæg: 772
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Lindegaard
					 
				 
				Hej Softice 
 
Det kunne ligeså godt ha sket hos S.A.S min ven, siger jeg,  der har arbejdet dér som steward i 17 år inden en arbejdsskade,  der er skyld i mine rygproblemer. .  
Det er altid irriterende for passagererne.. sorry.. håber du kan fordrive tiden med et og andet i den ellers udemærkede lufthavn, ikke den bedste, Singapore slår med adgang til at svømme sig en tur i det fri med udsigt til startog landinger he he 
 
Fandt olietrykket og det ligger inden for det det skal, hvilket vil sige at det hjalp at få skiftet min olitryksmåler.. 
Nu mangler jeg bare at få testet det ved de høje omdrejninger ude på søen.. 
i frigear går den også inden for rammen ved 3800 rpm. 
 
Altså der hvor kontakten sidder, der kommer den retur fra varmtvands beholderen. 
Den går fra motor, for, til varmtvandsbeholder, dernæst retur til motor, bag, og lige hvor den går ind sidder denne kontakt... 
 
nej har ikke fået byttet rundt endnu, den sidder så uhandy at jeg ikke rigtig kunne komme til med ryggen den anden dag, nu har jeg restituerert mig så forsøger igen.. 
 
Ifølge manualen er der kun 3 muligheder for alarm på mine typer af motorer.. (standard) 
 
1. olietryk (oil pressure is too low) 
 
2. Kølevands temp er for høj (cooling system temp too high) 
 
3. Gearolie temp er overdreven ? (transmission fluid temp is excessive) 
 
da alarmen kommer selv ved stilleståenden, blot ved at sætte nøglen i, så hælder jeg til at det er selve kontakten det er galt med, meeeen, man ved sgu aldrig. 
og som sagt fik den lov at køre godt og vel 45 min uden temp på køl steg til mere end 60-65 grader uden den store belastning dog... 
 
god arbejdslyst, med hvad end du nu laver, god pinse og så håber jeg du snart kommer afsted. 
 
Claus 
			
		 | 
	 
	 
 Takker så er / var vi i samme branche. Jeg er helikoptermekaniker ved Bristow Helicopters i Afrika. 
Held og lykke de næste par ture er helt sikker på du får løst problemerne. 
Mvh Jan  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Scand 32 Atlantic årgang 1984. 
Volvo Penta Tamd40B. 165 hk Diesel. 
XPH3700 MARLIN MMSI 219012643 
 
Adventure Hunter 290T med Evinrude 9,9 HK 2T. 
 
Tidligere både: 
Banner 28 årgang 1974 
120 HK Ford Lehmann 2715E Diesel 
BW 71C 1:1 
Fast aksel 
14"/11" 4 bladet bronze skrue. 
 
Tehri 245 ( Svalehalen ) med Parsun 2,6 HK 4T. 
 
14' Vator styrepults jolle årgang? 
25 HK 2 takts Evinrude model E25BACNB årgang 1982.
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
 
	
	
	 
	
	| Emne værktøjer | 
	
 
	| 
	
	
	
	 | 
	
 
	| Visning af emner | 
	
 
	
	
	
	
		
		
		  Threaded Mode 
	 
	
	 | 
	
	
 
 
 
	
		
	
		 
		Indlæg regelment
	 | 
 
	
		
		Du må ikke lave indlæg i nye emner 
		Du må ikke lave indlæg 
		Du må ikke vedhæfte filer 
		Du må ikke redigere dine indlæg 
		 
		
		
		
		
		HTML kode er Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
 
	
	
		
	
	
 
			 | 
		
		
			
				
	
		
			
				| 
				
				» Statistikker | 
			 
		
		
			
				
	
		
			Medlemmer: 129,256 
			Emner: 5,115 
			Indlæg: 47,923 
			
			
		
	 | 
 
	
		| Velkommen til vores nyeste medlem, EthanSpenc | 
	 
			
		
	 
 
			 | 
		
	
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:01.