» Online brugere: 190 |
0 medlemmer og 190 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|

17-02-2012, 19:37
|
 |
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: København
Indlæg: 114
|
|
Citér:
Originally Posted by molboen
der mangler i den grad foto af motoren, den kan være nok så fin eller totalt bund rusten, et par gode foto ville vise om den er malet op eller står orginalt.
Som du selv er inde på er der mulighed for at du får en fin motor som du kan sejle med længe, og muligheden for at du sejler i 3 timer og den er kaput !!! er der også
Nyt ved man hvad er, men hvis han er marinemekanikker, har han sikkert ikke noget i mod at give et lille garentibevis på x antal timer eller 1 måned ect.
Som jeg husker det har du jo stadivæk transom og drev, var der ikke stadivæk mulighed for at finde et alternativ med en 4,3er, der må være en masse af dem rundt omkring. tyske og armikanske fra en stor sø plejer ikke at være tæret, men i god stand.
et par danske her !!!
enda en i jyllinge,
http://www.dba.dk/mercruiser-43l-v6-190hk/id-72058714/
http://www.guloggratis.dk/sport/baad...gepos=4#images
http://www.dba.dk/motor-mercruiser-v...k/id-80594865/
http://www.dba.dk/motor-mercruiser-v...k/id-73265689/
|
Takker for din research, men vil helst have en EFI eller MPI når det nu skal være noget andet end den jeg havde i forvejen. Jeg må så nok en tur til Tyskland..
En anden ting, jeg kan ikke forstå at US boat kan have disse motorer tilsalg stadigvæk, de havde dem også tilsalg sidste forår hvor jeg begyndte at søge.
__________________
Lars
Båd: Maxum 1900 SC2
Motor: Mercruiser 4,3 MPI
Drev: Alpha one gen II
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,621
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Rasulrog |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:14.