Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 188
0 medlemmer og 188 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 10-04-2011, 18:55
lille tut's Avatar
lille tut lille tut er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
Billeder: 22
Ok tak Rolf, gør den det også på Bravo tre drevet hvad så med Volvos D4 kan den også gnaske drevet har den ikke et momet på 630nm eller hvad med Yanmars 6 benet 315hk kører den med ZT350drevet
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev
Reply With Quote
  #2  
Gammel 10-04-2011, 18:59
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Kender ikke maskinen, men efter at ha set videoerne på Youtube bliver man da helt forelsket!
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #3  
Gammel 10-04-2011, 19:57
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by lille tut Se indlæg
Ok tak Rolf, gør den det også på Bravo tre drevet hvad så med Volvos D4 kan den også gnaske drevet har den ikke et momet på 630nm eller hvad med Yanmars 6 benet 315hk kører den med ZT350drevet
Ja, uanset hvilket type BRAVO drev der er tale om, så er det ikke iflg. mine kunder holdbart til at håndtere en stor dieselmotors drejningsmoment - dette gælder også BRAVO X-Diesel drevene.

Yanmar udviklede netop ZT-serien på baggrund af alle de drevhavarie der var med Yanmar dieselmotorer og BRAVO drev.

Marinediesel Sverige har ligeledes haft svære problemer med BRAVO drevene sammen med deres Hammerhead motorer og udviklede deres eget drev.

Holdbarheden på Volvo Penta drevene sammen med dieselmotorer kender jeg ikke.

Hvis du vælger en MerCruiser/Cummins dieselmotor, så kan afslaget i prisen som minimum være et nyt Yanmar ZT350 drev + propellere - transomen skal ikke skiftes.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #4  
Gammel 10-04-2011, 20:06
lille tut's Avatar
lille tut lille tut er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
Billeder: 22
Ok super lige noget at tænke på
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,149
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Carlo15308
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:20.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden