» Online brugere: 188
0 medlemmer og 188 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
13-12-2009, 12:05
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
__________________
Chi non risica, non rosica
13-12-2009, 12:13
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 935
Citér:
Originally Posted by
nytdrev.dk
Er det noget du kan skaffe Rolf?
__________________
Seamaster 33 classic 1999 Diemax 6-260
Kawasaki 750SX jetski 1992
Glastron CVX 20 1976 5,7 liters V8 300hk årgan 1997
Shakespeare 13' 6"V sportmann 130hk yamaha V4"GO FAST"
Tidliger både,
Shakespeare shadow 16 årgang 1977 3,0 mercruiser
Glastron ssv 164 3,0 LX mercruiser
Suzumar 260 med en 9,9 johnson
Suzumar 300 med en 15hk Honda
Powermarine.dk
Powermarine-shop.dk
20 43 99 58
13-12-2009, 12:19
Gast
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 287
Hvad er det du vil opnå, har du problemer med at holde vandtryk?
13-12-2009, 12:22
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 935
Ja,
Når jeg hæver motoren ca 10mm, mere end den er nu, bliver motoren lige varm nok, og også for varm hvis jeg forsætter,
og ville gerne lige ha muligheden får hive den længere op, da jeg kan holde den stabil, lægre tid, når jeg lukker helt op, og det er ellers noget af en mund fuld nu,
__________________
Seamaster 33 classic 1999 Diemax 6-260
Kawasaki 750SX jetski 1992
Glastron CVX 20 1976 5,7 liters V8 300hk årgan 1997
Shakespeare 13' 6"V sportmann 130hk yamaha V4"GO FAST"
Tidliger både,
Shakespeare shadow 16 årgang 1977 3,0 mercruiser
Glastron ssv 164 3,0 LX mercruiser
Suzumar 260 med en 9,9 johnson
Suzumar 300 med en 15hk Honda
Powermarine.dk
Powermarine-shop.dk
20 43 99 58
13-12-2009, 12:32
Gast
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 287
Har du ur til kontrol af kølevandstryk, hvis ikke er det et must.
Jeg ville stadig vælge at lave pickuppen på agterspejlet og tilslutningen med en anboring i siden på gearkassen, brug et stykke 1/2"-15 mm vinkel conex, det er samme fittngs du skal bruge hvis du sætter nosecone på senere.
Detter kan laves på et par timer.
Hvis du har problemer med retningsstabiliteten vil yderligere setback hjælpe en del på det.
Lars
13-12-2009, 12:42
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 935
Der er et set back på,
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_v...2137&ipc=18756
Det er denne båd, der er tale om, men jeg ville gerne ha det i gear huset,
__________________
Seamaster 33 classic 1999 Diemax 6-260
Kawasaki 750SX jetski 1992
Glastron CVX 20 1976 5,7 liters V8 300hk årgan 1997
Shakespeare 13' 6"V sportmann 130hk yamaha V4"GO FAST"
Tidliger både,
Shakespeare shadow 16 årgang 1977 3,0 mercruiser
Glastron ssv 164 3,0 LX mercruiser
Suzumar 260 med en 9,9 johnson
Suzumar 300 med en 15hk Honda
Powermarine.dk
Powermarine-shop.dk
20 43 99 58
13-12-2009, 12:55
Gast
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 287
Det er sådan her jeg mener:
13-12-2009, 13:35
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Citér:
Originally Posted by
Anders kr
Er det noget du kan skaffe Rolf?
Nope...
__________________
Chi non risica, non rosica
13-12-2009, 14:58
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 935
DEt billede der du lige har vist, er det ikke fra stenteq's egen båd?
__________________
Seamaster 33 classic 1999 Diemax 6-260
Kawasaki 750SX jetski 1992
Glastron CVX 20 1976 5,7 liters V8 300hk årgan 1997
Shakespeare 13' 6"V sportmann 130hk yamaha V4"GO FAST"
Tidliger både,
Shakespeare shadow 16 årgang 1977 3,0 mercruiser
Glastron ssv 164 3,0 LX mercruiser
Suzumar 260 med en 9,9 johnson
Suzumar 300 med en 15hk Honda
Powermarine.dk
Powermarine-shop.dk
20 43 99 58
13-12-2009, 15:12
Gast
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 287
Citér:
Originally Posted by
Anders kr
DEt billede der du lige har vist, er det ikke fra stenteq's egen båd?
Jo, men der blev det opgivet at tilpasse merc. cones. (Derfor ved jeg at han har en tilbage).
Der blev lavet pickup på agterspejlet og så tilsluttet det fittings der er på billedet.
Noseconen på hans gearhuse er lavet i alu og spartel, men kan ikke holde, spartlen revner når farten bliver over 80 mph.
LarsH
13-12-2009, 18:29
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Odenszeee
Indlæg: 913
Kunne man tænke man kunne lave det på dén her måde??
Det er måske ikke det kønneste, men det billigste :-)
Attached Images
4.jpg (124.4 KB, 15 views)
__________________
/ Seb
Nuværende båd:
Phantom 21/225 Optimax
Fletcher 199/150 Yamaha
Tidligere både:
RING 16/90 Yamaha
Fletcher 199/200 Merury
Mustang-Trekpoint/50 Suzuki
Fletcher 161/100 Mercury
Fletcher 160/100 Mercury
Fletcher 199/200 Mercury EFI
Campion Cortes 165/200 Mercury
Global 13"/50 Mercury
Selco 15"/35 Johnson, 50 Mercury
13-12-2009, 19:07
Gast
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 287
Citér:
Originally Posted by
Campion 165(seb)
Kunne man tænke man kunne lave det på dén her måde??
Det er måske ikke det kønneste, men det billigste :-)
Det er sådan jeg ville lave det, materialevalg og montering kan jo laves pænere, som du også skriver. Det er en løsning der virker 100%.
Men hvis Anders vil have indtaget på gearhuset er der jo kun en løsning.
Der er så prisen til forskel, den foreslåede her kan laves for et par hundredelapper hvor den anden koster 5-8 gange så meget :-)
LarsH
Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
» Statistikker
Medlemmer: 128,215
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, jamiews3