Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 199
3 medlemmer og 196 gæster
BrentUtify, GeorgusBiava, Josephygoock
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 07:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Gammel 21-09-2009, 14:00
NarkoKrig NarkoKrig er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Jyllinge
Indlæg: 267
Billeder: 8
Citér:
Originally Posted by ENN Se indlæg
Ja topstykkerne kan revne (tyder på at de mangler lidt erfarin hos VW med konstruktion og design af topstykker til cr og CR systemer) og dysserne kan sætte sig uhjælpeligt fast i en grad så man må splitte motoren ad og trykke dysserne ud bagfra hvilket resulterer i nye dysser

Jeg har mig for at problemet mest raporteres på 170+ hk versionerne

Andre motorfabrikanter havde også dette som en børnesygdom som er løst nu - men VW kæmper med det i større stil

Vores er en 140hk udgave. Hvad jeg har læst mig til er det et problem med modeller fra før 2006, derfor var det en 2006 vi købte, men vi kan have været uheldige at det har været en overgangs model vi har fået.
__________________
Tahoe Q4L
MerCruiser 4,3L MPI
Alpha One Gen2 1.62
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Hvilke biler trækker i med Casper T Trailer 29 07-06-2014 13:02

» Statistikker
Medlemmer: 129,039
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, BrentUtify
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:10.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden