Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 190
1 medlemmer og 189 gæster
JamesTaind
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #17  
Gammel 01-04-2010, 23:35
Norvik20"'s Avatar
Norvik20" Norvik20" er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: 8860 Ulstrup
Indlæg: 381
Billeder: 90
Ok, det er der også ligeså mange holdninger til, som der er kompasrentinger på et skiw.

Sidste år døjede jeg med et forvarmer relæ som ikke virkede, opdagede det først sidst på sæsonen da der kom frost, der brugte jeg det. Et mikro pift i indsugningen, ingen gasgivning (det må man ikke) og så sprang den igang.
Jeg var selv nervøs ved at tage det i brug, men jeg søgte oplysninger og opdagede, at nogle bruger det til at drive motoren for at lufte brændstofsystemet ud og hvis deres motorer ikke tager skade af det, så gjorde min det nok heller ikke, hvis jeg brugte det efter foreskrifterne.
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,686
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JamesTaind
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:37.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden