Med diaglog når man længst - også med politiet
Politiet skal opføre sig korrekt det er de ansat til og det er det de har bemyndigelse til - det kan man ikke forvente af politiets modparter det er forskellen.
Nu er jeg dog af den opfattelse at man kommer længst ved at have en fornuftig diaglog med en politibetjent - og de gange jeg har haft kontakt med politiet (også som ung) har dialogen været tilstede og jeg har fået en fair behandling af politiet - uden undtagelse. Jeg har sågar en gang i 19 års alderen fået lov at slippe for en lovovertrædelse da vi (betjentene og jeg) fik en fornuftig snak om det og de kunne se jeg var/er ustraffet og jeg lovede ikke at gentage det - det har jeg heller ikke gjort - for det er jo sådan med os mennesker (herunder politifolk) at får man en dialog og gensidig empati så kommer man oftest længere end ved at idømme straffe etc. Det politifolk jo er sat i verden for er at alle kan være her og følger loven - når det ikke sker og en politimand via dialog kan få et ungt menneske på rette vej uden at benytte sig af sin bemyndigelse til at idømme bøder etc. ja så har politimanden jo gjort sit arbejde til topkarakter
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958
Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991