Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Drev og propeller

Drev og propeller Spørgsmål vedr. propeller og drev - mekaniske spørgsmål om drev henviser vi til forumet om mekaniske udfordringer

» Online brugere: 155
0 medlemmer og 155 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #5  
Gammel 12-12-2008, 13:58
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Citér:
Originally Posted by Albjerg Se indlæg
Har bare en formodning om bedre drift og økonomi. Men efter at have læst Horizonblue's side igennem, er det nok ikke det der skal til.....
din motor er kendt for at være tørstig der er jo 3 kaburatorer at fodre
den bedste økonomi vil nok være at ikke bruge den sidste 3 del af håndtaget

__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Udskiftning af gimbleleje. Miss Mancini Ældre både, vedligeholdelse og mekanik 0 25-10-2008 09:38
Udskiftning af bælge på i/o drev ENN Drev og propeller 0 30-08-2008 20:56

» Statistikker
Medlemmer: 127,583
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, RichardTob
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:33.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden