|
» Online brugere: 524 |
| 0 medlemmer og 524 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

24-05-2017, 09:28
|
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
|
|
Citér:
Originally Posted by Miss Mancini
Den type motor bør bruge mineralsk motorolie, og på ingen måder, hverken semi- eller fuldsyntetisk motorolie.
|
Hvorfor må den ikke bruge semi- eller fuldsyntetisk motorolie?
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:12.