|
» Online brugere: 536 |
| 0 medlemmer og 536 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

06-08-2015, 14:02
|
|
Amfibiedyr
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Horsens
Indlæg: 204
|
|
Hvis man kigger på sikkerhedsdatabladet er ca. 75% xylen, så jeg tror ikke at den grønne fra Borup kan gøre det, ej heller Hempels 871
Tjek evt. http://www.hempelyacht.com/en-GB/pro...20da-DK.pdf%22
__________________
Monterey 262 cruiser
Merc. 5.7 EFI, ferskvandskølet, nu med Bravo one :-)
tidligere båd:
Monterey 2100 CC
Volvo AQ260, DP 290
Facts do not cease to exist because they are ignored.......
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:22.