Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 139
0 medlemmer og 139 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar

Emne værktøjer Visning af emner
Gammel 01-07-2014, 17:55
Kim's Avatar
Kim Kim er offline
Kaptajn af eget skib

Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: MidtSj
Billeder: 57
Min 24 stopper med at sik sak allerrede ved 6-7Kn.og ja ved den hastighed bruger jeg trimplan.
Reply With Quote
Gammel 01-07-2014, 18:56
Peter508
Gæst

Fantastisk Ralph at du kan kende min båd, og tydeligvis holder øje med mig...

Og du har helt ret, jeg var ude at teste mine maskiner, da vi snart skal på sommerferie, det gjorde jeg så hele vejen ud af Kolding Fjord. På tilbagevejen skulle vi se bål, da det jo var Sankt Hans Aften. Og de bliver først tændt kl. 21, så vi havde ikke så travlt på hjem vejen.

Og at jeg skulle have holdt øje med dig i min kikkert, må vist stå for din egen regning, i særdeleshed fordi jeg ikke vidste, at det var dig der bor der.

Også vil jeg ellers gerne have mig diverse svinere omkring min båd og person frabedt, jeg er af den mening, at du har fået den sidste advarsel herinde fra, inden du evt bliver ekskluderet.

Så venligst lad være med at bringe min person ind i denne tråd.
Reply With Quote
Gammel 03-07-2014, 17:39
Manorwar
Gæst

Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg

Og du har helt ret, jeg var ude at teste mine maskiner, da vi snart skal på sommerferie, det gjorde jeg så hele vejen ud af Kolding Fjord. På tilbagevejen skulle vi se bål, da det jo var Sankt Hans Aften. Og de bliver først tændt kl. 21, så vi havde ikke så travlt på hjem vejen.

Og at jeg skulle have holdt øje med dig i min kikkert, må vist stå for din egen regning, i særdeleshed fordi jeg ikke vidste, at det var dig der bor der.

Også vil jeg ellers gerne have mig diverse svinere omkring min båd og person frabedt, jeg er af den mening, at du har fået den sidste advarsel herinde fra, inden du evt bliver ekskluderet.

peder --hold nu op .HVAD snakker du NU om IGEN ???
.-NU du har selv bragt dig in denne træd --- jeg har bestemt IKKE skrived her i en øffentligt fora om at der var DIG som stalkede mig via sin sort kikkert eller dig som sejler forbi som en PISSEFULD idiot kun 80-100 mtr fra kystlinien (husk 300 mtr afstand fra kysten for du PRØVER at planer- efter loven ) , smederte sine maskiner og sender store hvide røgskyer over min hus ?nb..video haves **GG*

Sidst redigeret af Manorwar; 03-07-2014 kl. 18:00.
Reply With Quote
Gammel 03-07-2014, 18:41
Manorwar
Gæst

Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg

lige en sidste svar til dig peder før jeg forlade DIN børnehaven for i dag...eller blive **ekskludert ***GG**Hold kæft er jeg bange NU ****

ang din sømanskab --næste gang du *PRØVEPLANERSEJLER* dine racingmaskine , gør de venligtst ikke midt i en beskyttet naturområde , tage hensyn til dyre lived (marssvin.mm)HOLD til 300mtr afstand til land, ((og hardarbejdende pirater som på privatgrund prøver at slappe åf ))og div. fritidsfiskerners klare garnmarkeringer og bundgarn ... ellers få du MINE bølger ..-.rr.

Sidst redigeret af Manorwar; 03-07-2014 kl. 21:25.
Reply With Quote
Gammel 03-07-2014, 19:36
Peter508
Gæst

Du er simpelthen et første rangs fjols af en ikke integreret indvandrer.

1. Jeg planede ikke. Det er en båd på 8,5 ton....

2. Jeg var 300 mtr fra land...

Også får du det da ualmindelig svært med privatlivet, når du har valgt at slå dig ned i et af de mest befærdede farvande på disse kanter.

Jeg har sejlet der i alle årene, du er først kommet til, gid du i øvrigt ville være blevet i Tyskland eller som minimum på Fyn.

Også har du filmet mig, ligesom du syntes det er morsomt hvis min toppakning ville være røget ????

Det siger vist alt om din ondskabsfulde fucked op personlighed.

Og til andre, jeg beklager, men jeg gider simpelthen ikke at tie stille overfor den psykopat mere.

Jeg siger snart pænt farvel til denne side, da jeg seriøst ikke gider at høre på det fjols mere. Jeg ved ( fra min indbakke og mail ) at jeg på ingen måde er den eneste. Virkelig ærgerligt at han får lov til at ødelægge denne side for så mange.
Reply With Quote
Gammel 03-07-2014, 20:10
Manorwar
Gæst

HVAD kun toppakningen ??puha ellers en masse røg du har forpestet hele naturområde med-- håber du og familien nåed sikkert hjemme ?

Der sket desv.yppig med begynder hvis mån *prøver* at få en gammel 8.5 t båd tvungen på plan.og sejler som en idiot hele vejen gemnen fjorden med forstæven 3 mtr i luften ....

Din afstand fra kysten var klar under 100 mtr fordi du er lige sejlet gemnen mine garn med markeringer som stå på lovlige 100 mrt fra kysten og er klar markert med Ø/V bøjer !!!!!!!300 mtr min røv...!!!!!!..

og dine *rassistiske bemærkniger ala DF og hvor jeg som EU borger og dansk skatteyder -har at lyst til at bo og købe hus -- forbede jeg mig --- ellers få du BØLGE!
kapiske?????

videoen vises snart på youtube..filmed i en øffentligt og beskyttet NATURA 2000 natur område.

Sidst redigeret af Manorwar; 03-07-2014 kl. 21:10.
Reply With Quote
Gammel 03-07-2014, 20:23
Casper T
Gæst

Det er godt det her.... 2 der elsker og hade hinanden ,jeg tror i elsker det mere mere af det ...det er god humor

Sidst redigeret af Casper T; 03-07-2014 kl. 20:25. Begrundelse: .
Reply With Quote
Gammel 03-07-2014, 20:28
Peter508
Gæst

Jeg gør ikke.

Jeg har bedt admin om at slette min profil.
Reply With Quote
Svar

Tags
sea ray, trim, trimplan

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On