» Online brugere: 140 |
0 medlemmer og 140 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

18-10-2013, 09:52
|
 |
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Sep 2008
Bopæl: 9370
Indlæg: 135
|
|
Hej Lindegaard,
Jeg kan desværre ikke svare dig, jeg har selv nogle temmelig uforklarlige hændelser, hvor tæringen primært rammer zinkklodserne på mine trimflaps. Jeg vedlægger en rigtig god forklaring på begrebet galvanisk tæring, som engang blev bragt i bådmagasinet. Den er rigtig god at læse.
|

18-10-2013, 12:01
|
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
|
|
Citér:
Originally Posted by hammerholt
Hej Lindegaard,
Jeg kan desværre ikke svare dig, jeg har selv nogle temmelig uforklarlige hændelser, hvor tæringen primært rammer zinkklodserne på mine trimflaps. Jeg vedlægger en rigtig god forklaring på begrebet galvanisk tæring, som engang blev bragt i bådmagasinet. Den er rigtig god at læse.
|
tak skal du have...
det var god læsning..
er det ikke korrekt forstået at så længe vi ikke har landstrømmen tilsluttet,er problemet ikke så stort ?? det er først når denne sidder på at man vil se den store forskel...
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 128,155
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, RandalGayt |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:13.