» Online brugere: 149 |
0 medlemmer og 149 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

27-07-2013, 21:06
|
 |
VIP medlem :-)
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
|
|
Et hurtig spørgsmål - jeg ved godt den ikke har godt af det men kan den komme over 3500rpm i frigear??
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
|

27-07-2013, 21:22
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Våde tændrør........
__________________
Chi non risica, non rosica
|

28-07-2013, 15:07
|
Amøbe - tæt på vandet
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2012
Bopæl: KBH
Indlæg: 29
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
Et hurtig spørgsmål - jeg ved godt den ikke har godt af det men kan den komme over 3500rpm i frigear??
|
Ja det kan den sagtens.. Tændrør bliver tjekket snarest, der satme bare ikke meget plads, så det noget af et arbejde..
|

28-07-2013, 15:28
|
 |
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Esbjerg
Indlæg: 76
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
Et hurtig spørgsmål - jeg ved godt den ikke har godt af det men kan den komme over 3500rpm i frigear??
|
Hvad er forskellen på at køre den op på 3500 o/m i frigear, og så at gøre det under sejlads?
__________________

Bayliner 2855, årg. 2001
Mercruiser 7.4 MPI V8 310 hk
Bravo III
Tidligere båd:
Maxum 2100 SC årg. 1999
Mercruiser 5.0 V8 220 hk
AlphaOne GenII 1.62R
|

28-07-2013, 17:00
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Citér:
Originally Posted by Abjo
Hvad er forskellen på at køre den op på 3500 o/m i frigear, og så at gøre det under sejlads?
|
Motoren er ikke belastet i frigear, som under sejlads.
__________________
Chi non risica, non rosica
|

28-07-2013, 17:09
|
 |
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Esbjerg
Indlæg: 76
|
|
Citér:
Originally Posted by Rolf T
Motoren er ikke belastet i frigear, som under sejlads.
|
Nej, naturligvis ikke, men hvorfor skulle motoren tage skade af det?
__________________

Bayliner 2855, årg. 2001
Mercruiser 7.4 MPI V8 310 hk
Bravo III
Tidligere båd:
Maxum 2100 SC årg. 1999
Mercruiser 5.0 V8 220 hk
AlphaOne GenII 1.62R
|

31-07-2013, 13:03
|
Amøbe - tæt på vandet
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2012
Bopæl: KBH
Indlæg: 29
|
|
Tændrør ser fine ud, og benzinfilteret, har jeg hældt det som var i, ned i en klar flaske og der er intet unormalt at se efter..
Andre der har gode ideer, eller skal jeg skifte tændspole?? :-/
Der er desværre ingen mekaniker der har tid at hjælpe mig af dem jeg har kontaktet, så søger hjæææælp ASAP..
|

31-07-2013, 14:52
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Odenszeee
Indlæg: 913
|
|
Ja, jeg vil osse gerne høre noget mere om de dér tændspoler??
__________________
/ Seb
Nuværende båd:
Phantom 21/225 Optimax
Fletcher 199/150 Yamaha
Tidligere både:
RING 16/90 Yamaha
Fletcher 199/200 Merury
Mustang-Trekpoint/50 Suzuki
Fletcher 161/100 Mercury
Fletcher 160/100 Mercury
Fletcher 199/200 Mercury EFI
Campion Cortes 165/200 Mercury
Global 13"/50 Mercury
Selco 15"/35 Johnson, 50 Mercury
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,625
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, DouglasNiz |
|