» Online brugere: 237 |
0 medlemmer og 237 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

23-06-2013, 14:18
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Jan 2013
Bopæl: Danmark
Indlæg: 57
|
|
Nå båden havde desværre osmose, så hvis ikke handelen kan gå tilbage men ender i et folig, skal jeg jo have lidt styr på hvad der skal ske fremadrettet, så al indput er velkomment.
Noget af en stejl indlæringskurve jeg får til det maritime her
|

23-06-2013, 14:24
|
|
Citér:
Originally Posted by Hugoianer
Nå båden havde desværre osmose, så hvis ikke handelen kan gå tilbage men ender i et folig, skal jeg jo have lidt styr på hvad der skal ske fremadrettet, så al indput er velkomment.
Noget af en stejl indlæringskurve jeg får til det maritime her
|
Hvis den er slemt angrebet af osmose, er sandblæsning vejen frem, og efterfølgende opspartling mv.
Det ligger nok i den svære ende, af gør det selv skalaen, især sandblæsning kræver erfaring.
|

23-06-2013, 18:05
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Jan 2013
Bopæl: Danmark
Indlæg: 57
|
|
ja det er en svær omgang, bådbyggeren sagde 4000 kr pr m2 af hele hele bunden og det overstiger prisen på båden.
Kan godt forestille mig at sandblæsning er vejen frem, læste godt nok et sted at høvling med efterfølgende let sandblæsning skulle give mindre spartlejob, men tror da så også at det bliver langt dyrere. Og helt sikkert, det er ikke mig der kommer til at betjene sprøjtepistolen, kan godt forestille mig at det kræve et trænet øje at stoppe i rette tid.
Det der med opspartling, er det "rigtig" spartling, eller "bare" mange lag rullet på med efterfølgende slibning ?
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 128,124
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, GeorgianaB |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:26.