|
» Online brugere: 627 |
| 0 medlemmer og 627 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

08-02-2013, 19:48
|
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2009
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 88
|
|
Ja jeg burde ikke have betalt, men det var et mundtligt tilbud, og med den slags kommer jeg desværre ikke så langt.
De prøver at dække det med momsen ind ved at indskrive det i deres betingelser, det skulle jeg have set inden den dårlige oplevelse med dem.
http://www.bmmarine.dk/Kontakt/Salgs...tingelser.aspx
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,512
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, KieranAgua |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 11:51.