|
» Online brugere: 573 |
| 0 medlemmer og 573 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

07-01-2013, 16:33
|
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: nordsjælland
Indlæg: 142
|
|
Citér:
Originally Posted by Fletcher14
Hvis jeg dropper de bagerste passagerer, kan den måske monteres i Fletcher'en? Så skal der bare bores et hul til en skrue og to huller til forkromede afgangsrør. De to dæmpere må nok afmonteres, hvis der skal være lidt lyd.
|
Eller den her: 1500 hypper Nice
http://www.bankspower.com/techarticl...facts-of-life-
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,506
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Lewisfug |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:49.