|
» Online brugere: 509 |
| 0 medlemmer og 509 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

26-11-2012, 16:13
|
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
|
|
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
Ja det kan du godt  .
1: afmonter alle køleslanger på laveste punkt
2: sikre dig at vandet løber af blokken & slanger
2: blæs med luft i fra andre slanger så vandet presses ud.
3: hæld kølervæske i slangerne-
4: Tørn motoren enten i hånden eller på starteren så kølervæsken trækkes rundt.
5: Ud med tændrør - fyld lidt olie ind ( dette er ikke et must )
6: tørn motoren igen ( ikke et must )
done.
|
Verdensklassesvar 
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:55.