Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 135
0 medlemmer og 135 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #40  
Gammel 25-07-2012, 09:47
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Billeder: 32
Skylder en afslutning på den her.

Konklusionen var, at instrumentet var færdigt. Samtidig var mit kabel fra motoren til instrumenter/tænding også færdigt. Det blev ikke skiftet, da jeg fik ny motor. I stedet for at købe nye analoge instrumenter, bed jeg i det søde æble og købte et Mercmonitor og et nyt kabelnet fra motor til instrumenter. Det nye instrument kan vise de ting man ellers ser på de analoge standardinstrumenter, undtagen brændstofniveau. Og så lykkedes det mig faktisk at forbinde min nmea 0183 kortplotter med Mercmonitoren, så jeg kan bruge farten på Mercmonitoren.

Men, tak for hjælpen til dem der bidrog. Specielt BrianL. Flot sparring
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,634
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, DanielGag
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:02.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden