» Online brugere: 126 |
0 medlemmer og 126 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

16-11-2011, 09:28
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: May 2009
Bopæl: Bramming
Indlæg: 772
|
|
Citér:
Originally Posted by Peter508
Næh der er tydeligvis mange måder at gøre det på.
Udfordringen er helt klart at det er første vinter med bio diesel, og det produkt er bare meget vand følsom. Jeg har set nogle skræk billeder fra tanke i Norge, og det var bestemt ikke et godt syn.....
Jeg håber dæleme ikke at det udvikler sig til at blive et problem for båd ejere der sejler på diesel......
|
Det er noget med du er inde for branchen med brændstof? Kan du komme med noget konkret mht. skræk billeder, hvad der sker, er sket og, hvad der er gjort for at undgå det?
__________________
Scand 32 Atlantic årgang 1984.
Volvo Penta Tamd40B. 165 hk Diesel.
XPH3700 MARLIN MMSI 219012643
Adventure Hunter 290T med Evinrude 9,9 HK 2T.
Tidligere både:
Banner 28 årgang 1974
120 HK Ford Lehmann 2715E Diesel
BW 71C 1:1
Fast aksel
14"/11" 4 bladet bronze skrue.
Tehri 245 ( Svalehalen ) med Parsun 2,6 HK 4T.
14' Vator styrepults jolle årgang?
25 HK 2 takts Evinrude model E25BACNB årgang 1982.
|

16-11-2011, 15:13
|
|
De billeder jeg har set er fra stations tanke i Norge, og de står som skræk eksempel på hvor galt det kan gå, hvis eksempelvis dækseler o.a. ikke er tætte....
Dieselpest ligner mest af alt en for gammel overkogt gang risengrød, virkelig klamt....men fremfor alt særdeles omkostningstungt.
Jeg frygter det da i mine 2 tanke på båden, dog har jeg som tidligere skrevet kun tanket båden på havneanlæg, og disse er undtaget bio diesel....
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,671
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Shinergyfwg |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:00.