|
» Online brugere: 546 |
| 0 medlemmer og 546 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

13-11-2011, 19:26
|
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: nordsjælland
Indlæg: 142
|
|
Citér:
Originally Posted by Ulman
Jeg overvejer at ombetrække stofhynderne i kahytten og vinylhynderne i cockpittet. I første omgang vil jeg gerne kende prisniveauet for sådan noget. Så hvis nogen af Jer har erfaring med det, må I meget gerne skrive lidt om det. Specielt mht. det prismæssige.
|
Prøv at tage en snak med dem her, det ser pænt ud det de laver
www.knautosadelmageren.dk
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:24.