|
» Online brugere: 536 |
| 0 medlemmer og 536 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

21-10-2011, 08:31
|
|
Amfibiedyr
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Indlæg: 227
|
|
Hej
Harald Skrald har tilbud på slibeskiver hvis nogen står og mangler:
http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp...ibeskiver&n=10
Billigere end original Bosch, - dog nok en anden kvalitet, - men det kan jeg leve med.
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:22.