Det er det sgu
Det viser sig at min karburator ikke er en "dubbel pumper" da den har tvangsstyrede "secondaries" med egen accelerationspumpe.
Min har "vaccum pulled secundaries" uden accelerationspumpe.
Rart at få det sat på plads.
Hvor meget mon der er at hente på den konto ?
Så har jeg sejlet på kun 2 af de 4 venturi i karburatoren.
Hvad mon det har af indvirkning på forbruget, jeg tvivler på at den bruger mindre igennem de 2 kontra 4
Hvor kan jeg mon mærke en forbedring ? bedre bundtræk ? Nemmere ved at nå top rpm. ?
Så skal der da større møller på
Sejler nu med C4 rustfrie, men har både et sæt B6 og et sæt B7
__________________
Coronet 31 aft cabin.
1975
Perkins ht6.354m 145 HK.
Fast skrueaksel.
Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012
Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.
Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"