Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Markedet > Salg > Salg af båd

» Online brugere: 170
2 medlemmer og 168 gæster
Akiboxawek, CraigFuh
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 16-01-2011, 07:52
NarkoKrig NarkoKrig er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Jyllinge
Indlæg: 267
Billeder: 8
Citér:
Originally Posted by Horizonblue Se indlæg
Ikke værst.

Men uden tårn helst. Prisen må godt komme lidt længere ned, folk står heller ikke på nakken af hinanden for at få fingrene i den.

Har faktisk bemærket at der er en del Mastercraft i England, en gang imellem.

Er der nogen som har erfaring med at hente båd i England?

Fredes herinde har hentet sin Tige 21 i England hvis jeg kke husker meget galt.
__________________
Tahoe Q4L
MerCruiser 4,3L MPI
Alpha One Gen2 1.62
Reply With Quote
  #2  
Gammel 18-01-2011, 11:51
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Billeder: 31
Der er et par ting ved at hente en vandskibåd i England, som jeg spekulerer over. Er lidt træt af at skulle køre alt for meget i England i en venstrestyret bil, med trailer. Kunne båden leveres til færgen i Harwich, kunne man blot køre ud af færgen, se på den og tage den med hjem. Det vil være nemt.

Et andet problem er at vandskibåden ikke er pokkers nem at få på en alm bådtrailer, den har finner under bunden, ca ved motoren. Jeg har jo min 1500 kg trailer til Suntop'en, den skulle nok kunne bære den, men kan man lige få den bakset derop på, når man står i England? Hvis man piller finnerne af den, kan det muligvis lade sig gøre.

Den originale trailer til båden, får man nok ikke lov til at køre ret langt med i Danmark, det var ellers det nemmeste blot at spænde den efter bilen og så afsted hjem.

Nogen forslag/erfaringer?
__________________
"If you can't fix it, don't break it"

The Fleet:

Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev

Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev

Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev


Mvh Per G
Reply With Quote
  #3  
Gammel 18-01-2011, 11:59
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Så fed båd hb! Men uden tårn???? Vil du da ikk lege med mig er det typisk en 5.7 der ligger i?
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #4  
Gammel 18-01-2011, 12:26
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Billeder: 31
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider Se indlæg
Så fed båd hb! Men uden tårn???? Vil du da ikk lege med mig er det typisk en 5.7 der ligger i?
Hehe, jo det kan du tro Nic

Jeg kan bare bedst lide det "Clean Look" som båden har uden tårn. Synes også at det er lidt synd at bore huller i sådan en fin båd.

Hvis der skal wakeboard bagefter, finder vi nok ud af noget med en høj "John Holmes" ting ned over træksøjlen foran motoren.

Mastercraft 190 Prostar er typisk med 5,7. Correct Craft Ski Nautique er til gengæld altid med 5,8(Ford), på de lidt ældre både.
__________________
"If you can't fix it, don't break it"

The Fleet:

Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev

Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev

Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev


Mvh Per G
Reply With Quote
  #5  
Gammel 18-01-2011, 19:29
lille tut's Avatar
lille tut lille tut er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
Billeder: 22
Citér:
Originally Posted by Horizonblue Se indlæg
Der er et par ting ved at hente en vandskibåd i England, som jeg spekulerer over. Er lidt træt af at skulle køre alt for meget i England i en venstrestyret bil, med trailer. Kunne båden leveres til færgen i Harwich, kunne man blot køre ud af færgen, se på den og tage den med hjem. Det vil være nemt.

Et andet problem er at vandskibåden ikke er pokkers nem at få på en alm bådtrailer, den har finner under bunden, ca ved motoren. Jeg har jo min 1500 kg trailer til Suntop'en, den skulle nok kunne bære den, men kan man lige få den bakset derop på, når man står i England? Hvis man piller finnerne af den, kan det muligvis lade sig gøre.

Den originale trailer til båden, får man nok ikke lov til at køre ret langt med i Danmark, det var ellers det nemmeste blot at spænde den efter bilen og så afsted hjem.

Nogen forslag/erfaringer?
Jeg har været med over at hente en Searay pachanga 22 i NORTHWHALES det er en lang tur, og vi brugte min 3000kg trailer de havde kran i havnen så ikke noget problem ang læsning.

Lidt mere herhttp://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1203&highlight=hentet+england
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev
Reply With Quote
  #6  
Gammel 19-01-2011, 17:15
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Billeder: 31
Citér:
Originally Posted by lille tut Se indlæg
Jeg har været med over at hente en Searay pachanga 22 i NORTHWHALES det er en lang tur, og vi brugte min 3000kg trailer de havde kran i havnen så ikke noget problem ang læsning.

Lidt mere herhttp://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1203&highlight=hentet+england
Pyh-ha, det var noget af en køretur, så langt orker jeg næsten ikke at køre.

Tror at jeg vil tage færgen fra Esbjerg, hvis det bliver aktuelt.
__________________
"If you can't fix it, don't break it"

The Fleet:

Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev

Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev

Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev


Mvh Per G
Reply With Quote
  #7  
Gammel 19-01-2011, 19:22
lille tut's Avatar
lille tut lille tut er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
Billeder: 22
Citér:
Originally Posted by Horizonblue Se indlæg
Pyh-ha, det var noget af en køretur, så langt orker jeg næsten ikke at køre.

Tror at jeg vil tage færgen fra Esbjerg, hvis det bliver aktuelt.
Så prøv lige at få en pris på færgen bil og trailer= L gange B mener også de skal bruge vægt.
Jeg sagde til damen i Esbjerg om hun tog pis på migkan ikke huske hvor meget det var, tag flyet over se og evt køb og få sælger til at køre den til havnen hvor du kan hente den.
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,827
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, CraigFuh
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:10.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden