|
» Online brugere: 626 |
| 0 medlemmer og 626 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

20-12-2010, 15:07
|
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
Jeg gav 3800,- eks. moms for service hos AH på min motor da den landede i DK. Det inkluderede et komplet serviceeftersyn (olie og filtre), tilkobling af computer/tester, tjek af drev (oplining, bælge, pakninger).
Casper T - hvad fik du lavet for de "knap" 1.500,-? Var det kunne olieskift? Tager de ikke stadig 525,- plus moms i timen?
|
ved ikke helt hvad der blev lavet andet end 50timers service, olieskift blandt andet ,filter,så var der lige det med drevet der gav jeg ikke noget for drev olie da drevet blev skiftet,som ved alle mine andre service
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,512
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, KieranAgua |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 11:51.