Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
Er problemet i tråden ikke løst ved at sælger har erkendt fejlen og tilbagebetaler beløbet til køber ? I princippet har sælger vel også ret til at få cd´en tilbage igen selvom den måske blot ryger i omløb igen....Gør han det ?
|
Qxl har bedt mig om at sende Cd´en til dem.
De bad først om at få en skærm-download over siden med copyright, og ønsker nu Cd´en tilsendt, og det gør jeg naturligvis.
Jeg har mailet til sælgeren at jeg er ligeglad med om han betaler mig tilbage eller ej, det er helt op til ham selv. Det er ikke mit drive at få de pengene tilbage, men at få forklaret sælger/sælgere at det ikke er i orden at sælge piratkopier til intetanende bydere.
Jeg havde aldrig budt så meget som en krone hvis jeg vidste auktionen omhandlede en piratkopi, så er det totalt underordnet om det kun drejer sig om små penge osv.
Jeg har flere manualer liggende som er uden nogle former for copyright, og var den omtalte Cd en sådan var det helt fint med mig, jeg ønsker blot ikke at blive gjort til hæler uden mit vidende, og det uagtet at jeg ikke ville være strafansvarlig pga. omstændighederne.