» Online brugere: 159 |
0 medlemmer og 159 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

10-10-2010, 20:30
|
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
|
|
Citér:
Originally Posted by Peter508
Det er ikke raket videnskab gudskelov...
Det er ikke mere kompliceret end Lars han skriver. Jeg gik den første vinter og kontrollerede alt konstant, jeg havde sågar udover vinter konserveringen, hele vinteren 2 store lamper hængende at brænde i motorrummet....
Men efter det første år, er jeg begyndt at slappe lidt mere af....
Dog anbefales det også at dine brændstofstanke er hel fyldte, dette for at undgå dannelsen af kondens....
|
Egentligt lidt smart med 2 store lamper, da det mange steder ikke er tilladt med landstrøm til varmekilder i båden... hvor store var de, og hvor meget skulle de opvarme?? kunne jo anvende nogen griselamper... he he
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).
|

10-10-2010, 20:54
|
|
det var ganske almindelige værkstedslamper...
og jeg havde dem i motorrummet, udluftningshullerne havde jeg stoppet til med klude...
|

11-10-2010, 22:46
|
 |
Bogholder, kontoret for sund fornuft
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
|
|
Nu er jeres både jo med diesel motorer, så risikoen er ikke så stor.
Men metoden kan absolut ikke anbefales til benzindrevne både, da risikoen for benzindampe er meget større med fare for eksplosion til følge.
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,595
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, MichaelBes |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:41.