|
» Online brugere: 689 |
| 0 medlemmer og 689 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

03-10-2010, 23:54
|
|
|
Og denne båd ville jeg nok købe med det samme hvis jeg ikke allerede havde en båd.
Prisen er fornuftig, den er forholdsvis ny, og har masser af krafter med hensyntagen til forbrug, og så den har fået supergode anmeddelser på flere Amerikanske forummer og i test...
http://www.dba.dk/doral-190-sunquest...d/id-68323165/
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,512
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, KieranAgua |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 18:27.