Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 323
0 medlemmer og 323 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 07:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Gammel 08-09-2010, 14:13
lynæs's Avatar
lynæs lynæs er offline
Træskibsnostalgiker
 
Tilmeldelsesdato: Feb 2009
Bopæl: Bogense
Indlæg: 375
Der er skiftet alt, hvad man kunne forvente fejl ved, topstykker er ordnet, knæ, manifold mm er skiftet. Jeg har ikke deltaget, kun bedt om ideer til hvad der kan være årsag.
Jeg synes jeg engang hørte at ventilerne ikke kunne lukke hurtigt nok på en bestemt Merc., hvis man overskred 4500 omdr. således at, der kunne nå at blive sug over udstødningsventilerne, jeg er selv lidt forvirret, men når den holder tæt for konstant vandtryk, så er det lidt svært at forstå, hvor vandet kommer ind.
__________________
Hvis man gør det selv-ka' man så klage.
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,626
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, CafiolazUsemi
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:24.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden