|
» Online brugere: 635 |
| 0 medlemmer og 635 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

12-08-2010, 08:40
|
 |
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: MidtSj
Indlæg: 474
|
|
Olie
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
Langt de fleste gearkasser har en indkøringsperiode på typisk 10 - 20 timer, hvor specielt gearhjulene skal "slides sammen". I indkøringsperioden kan der forekomme mere støj end normalt fra gearkassen, men efterhånden som timetallet øges og gearolien udskiftes, så reduceres støjen.
Alle de drev som jeg sælger har også en indkøringsperiode på 20 timer, hvor følgende SKAL overholdes:
- Max. tilladte omdrejningstal er 75% af det maksimale
- Skift imellem frem, neutral og bak jævnligt
- Skift drevolien
|
Bruges der tilkørings olie ?
eller er det standard
__________________
Hilsen Kim 
MerCruiser 350mag.mpi .. med cool fuel gen.3 nu på 3.lavtrykspumpe 
Yamaha v8 drev
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,512
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, KieranAgua |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:46.