|
» Online brugere: 612 |
| 0 medlemmer og 612 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

14-07-2010, 22:11
|
|
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: karup
Indlæg: 8
|
|
tak for jeres gode råd her er båden http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5673 så kan man se at man knap kan se ud af ruderne pga risser :-(...
har faktisk købt en polermaskine i dag så kan det da være at det ska prøves
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:47.