Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 184
0 medlemmer og 184 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #25  
Gammel 03-04-2010, 16:18
Clasg's Avatar
Clasg Clasg er offline
Bogholder, kontoret for sund fornuft
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
Billeder: 42
Citér:
Originally Posted by goffy Se indlæg
GOFFY LEVER

det var tændingen. gnisten var ikke kraftig nok så jeg afmonterede fordeleren og kunne konstatere at på knasterne hvor strømmen fra rotoren skal springe. sad der en stor klump ir som blev vippet af med skruetrækkeren. kullet som sidder midt i er kun 2-3 mm udenfor er det ok.
efter at have samlet det igen startede den med det samme og jeg lod den køre en halv time med vandslangen på ørebøfferne.
start og stop flere gange og den starter med det samme.
Hvor mange timer har motoren kørt i alt Goffy?

Det virker lidt "tidligt" at skulle skifte tændingsfordeler på så ung en motor
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,924
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Holographicmqx
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:43.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden