|
» Online brugere: 506 |
| 0 medlemmer og 506 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

11-03-2010, 17:58
|
 |
VIP medlem :-)
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
|
|
Citér:
Originally Posted by ChristianX
Hvid er en pæn farve, men hvorfor er det du vil have min båd til at være en fletcher? 
-I bella centret kaldte du den også for en Fletcher
Det er en skændsel for en nordisk bygget båd, at blive sammenlignet med en Engelsk.  (det skal tages som en spøg)
|
Det ved jeg ski ikke  Har taget fejl 
Men jeg gentager den skal hvid.! 
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:05.