» Online brugere: 205 |
0 medlemmer og 205 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

30-01-2010, 16:26
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Dec 2008
Bopæl: Løjt Kirkeby (Aabenraa)
Indlæg: 1,256
|
|
Citér:
Originally Posted by Manorwar
desvære mine V8der er alle samen wet
lige som kæsten ..  
|
Synes at det lyder lidt suspekt at have en kæreste med våd udstødning 
__________________
Dan Albjerg
Ingen båd lige nu
Tidligere både:
Skibsplast Sportsmann
Glastron Sierra V212
Ramo 21" damjolle
|

30-01-2010, 16:32
|
Gast
|
|
Tilmeldelsesdato: Dec 2009
Bopæl: Oksbøl
Indlæg: 256
|
|
hehe....
jeg er sku heller ikke så tryg ved de omstendigheder hmm... men hver sin smag :-)
|

30-01-2010, 16:45
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
|
|
Jeg har kigget på dine billeder, og kan se at med tør udstødning mener du virkelig tør udstødning. I powerboat kredse er dry exhaust normalt et sådant setup som jeg omtaler, men det ser ud til at din motor mere er bil agtig.
Er din generator, starter, stømfordeler mv. marine eller bil versioner ?
|

30-01-2010, 16:58
|
Gast
|
|
Tilmeldelsesdato: Dec 2009
Bopæl: Oksbøl
Indlæg: 256
|
|
Dry..
Det er en bil motor, og ja gearstarter og generator og hei fordeler er til Car use... men som sagt har jeg sejlet med åben motorrum... og det fortsætter jeg med... derved er jeg fri for evt blæser til dampe osv.....og ja der er sikkerheds udstyr om bord såsom vhf pulverslukker og redn.veste til alle ombord, så går skam ikke på komp, med sikkerheden
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,918
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Billyemard |
|