» Online brugere: 155 |
0 medlemmer og 155 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

14-01-2010, 20:42
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
Thomas - hvorfor egentlig 5 gennemføringer? Skal der så mange til.?
|
Der skal vel en dyse i hvert "hjørne" og så et større hul til at slubre vandet ind med......
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G
|

14-01-2010, 20:43
|
 |
VIP medlem :-)
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
|
|
Hmmm troede egentlig "bare" at der var et stort hul igennem?!
Har lige kikket Thomas tråd om Thrusteren igennem igen http://www.fenderen.dk/forum/showthr...?t=1946&page=2 - OG så er det jo soleklart.. Der er jo også jetstråler i hver side agter.. 
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
|

14-01-2010, 20:51
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
|
|
Ja, der skal simpelthen sidde en motherfucker "lænsepumpe" et sted i båden og herfra slanger ud til dyserne.
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,597
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, FelixBreez |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:09.