|
 |

29-12-2009, 17:10
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 935
|
|
JEg har ikke dit nummer
__________________
Seamaster 33 classic 1999 Diemax 6-260
Kawasaki 750SX jetski 1992
Glastron CVX 20 1976 5,7 liters V8 300hk årgan 1997
Shakespeare 13' 6"V sportmann 130hk yamaha V4"GO FAST"
Tidliger både,
Shakespeare shadow 16 årgang 1977 3,0 mercruiser
Glastron ssv 164 3,0 LX mercruiser
Suzumar 260 med en 9,9 johnson
Suzumar 300 med en 15hk Honda
Powermarine.dk
Powermarine-shop.dk
20 43 99 58
|

29-12-2009, 18:20
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
|
|
Det skader ikke at bruge hovedet / Google.....
http://bavaria-yacht.dk/kontakt.html
__________________
Livsglad vandsportsaktivist
Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
|

29-12-2009, 18:57
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 935
|
|
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
|
hej champ, he du har da ret,
__________________
Seamaster 33 classic 1999 Diemax 6-260
Kawasaki 750SX jetski 1992
Glastron CVX 20 1976 5,7 liters V8 300hk årgan 1997
Shakespeare 13' 6"V sportmann 130hk yamaha V4"GO FAST"
Tidliger både,
Shakespeare shadow 16 årgang 1977 3,0 mercruiser
Glastron ssv 164 3,0 LX mercruiser
Suzumar 260 med en 9,9 johnson
Suzumar 300 med en 15hk Honda
Powermarine.dk
Powermarine-shop.dk
20 43 99 58
|

08-01-2010, 21:10
|
|
fra en andret fora ...
Har fået tilbud fra Topdanmark og Tryg og jeg syntes deres priser er helt hen i vejret:
17-18 fods bowrider m. 135 hk. motor værdi ca. 150.000 kr. = ca. 16000 kr.
19-21 fods bowrider m. 225 hk. motor værdi ca. 220.000 kr. = ca. 19000 kr.
----------------------------------------------------------------------
Puha SHOCK
tryg og top har rigtigt skrued præmien op i 2010( præmien er næsten 10% fra bådsværdi )
.dejligt   
Med Bavaria giver du ca 4000 med 150.000 eller 5500kr med 220.000 kr inkl. stattsafgiften
præmie er ca 1 % fra bådsværdi
|

08-01-2010, 22:23
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
|
|
mange gange kan der spares en hel del ved at have flere forsikringer samme sted. det er næsten altid dyrere kun at have en forsikring i et selskab.
jeg giver 3300 kr incl. afgift for min båd som er sat til 170.000 kr.
min bil er fuld kasko m. friskade for 2700 kr. samme sted som båden.
Går du i en bank og kun vil have lønkonto, så får du heller ikke samme behandling/service som den kunde der har samlet alt i banken.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
|

09-01-2010, 13:28
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
|
|
Citér:
Originally Posted by goffy
mange gange kan der spares en hel del ved at have flere forsikringer samme sted. det er næsten altid dyrere kun at have en forsikring i et selskab.
jeg giver 3300 kr incl. afgift for min båd som er sat til 170.000 kr.
min bil er fuld kasko m. friskade for 2700 kr. samme sted som båden.
Går du i en bank og kun vil have lønkonto, så får du heller ikke samme behandling/service som den kunde der har samlet alt i banken.
|
Det var sgu en billig bilforsikring, hvem er det hos 
|

09-01-2010, 13:41
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
|
|
Citér:
Originally Posted by lille tut
Det var sgu en billig bilforsikring, hvem er det hos 
|
Trekroner og jeg har alle forsikringer samlet der. det skal lige siges at jeg aldrig har haft en skade.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 128,229
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, donggulife |
|