» Online brugere: 133 |
0 medlemmer og 133 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

04-12-2009, 14:55
|
|
desvære fik jeg ikke nøgleringe/samt t-shirt da jeg skiftede til BF,ligesom da jeg tegnede bådfors.hos TRYG 
|

04-12-2009, 15:44
|
|
HAHAHHAHHHAHAH
for den præmieforskel fra næsten 60% kan du køber dig kistevis nøgleringer og reklametishirts .. ...
og der er ja i slut dig du betaler for dette ..   
jeg skla nog finde lidt dejilge gaver til kundene i næste seson ..
|

05-12-2009, 15:39
|
|
Jeg synes at det er ualmindelig dårlig stil, når en repræsentant for et konkurrerende selskab konstant prøver at promovere sit eget selskab ved at hakke ned på konkurrenterne.
Faktisk så er det meget på kant med markedsførings loven, og er direkte i strid med god forretnings etik og moral.
Hvis ens eget produkt er så godt som der påståes, så burde det overhovedet ikke være nødvendigt at prøve på at hævde sig på andres bekostning.
Den eneste effekt det har på mig, er at jeg bliver mere mistroisk overfor firma'er/selskaber der har repræsentanter der opfører sig på den måde.
|

05-12-2009, 21:54
|
|
hmmmmmmm okey so hvis du mener at jeg eller BAVARIA har brug for dette som reklame her tænker du lidt forkert..
men okey,so i få ikke flere mega hemlige insidertips fra mig....-SMF*
men som sagt er der ja kun reelle facts.
og kan læses i forsikringsbetingelser....
jeg taler ikke dårlig om ærø..eller hakke???
som sagt tale jeg om de kæmpe fordele fordele med en ALL RISK..fra eks. panthenius eller bavaria
PS.jeg udtale kun mine private mening her, selvføligt ikke BAVARIAs
helt ærligt -at forhøje præmien med 16% er rigtig frækt , dlof--f
men peter -- igen... kunden bestimmer.*GG*
derefor har jeg lige snupdivup skiftet forsikringselskab
efter de trusser med at forhøjer mine erhversforsikringer med 20%..
Sidst redigeret af Manorwar; 05-12-2009 kl. 22:22.
|

05-12-2009, 22:00
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
|
|
Citér:
Originally Posted by Peter508
Jeg synes at det er ualmindelig dårlig stil, når en repræsentant for et konkurrerende selskab konstant prøver at promovere sit eget selskab ved at hakke ned på konkurrenterne.
Faktisk så er det meget på kant med markedsførings loven, og er direkte i strid med god forretnings etik og moral.
Hvis ens eget produkt er så godt som der påståes, så burde det overhovedet ikke være nødvendigt at prøve på at hævde sig på andres bekostning.
Den eneste effekt det har på mig, er at jeg bliver mere mistroisk overfor firma'er/selskaber der har repræsentanter der opfører sig på den måde.
|
Enig. Det er fuldstændig latterlig læsning. Og det har samme effekt på mig. Jeg tænker: Selskabet Bavaria er sikkert OK og forsikringen udmærket, men repræsentantens stil er så latterlig at jeg holder mig væk.
|

05-12-2009, 22:24
|
|
dette må du selvføligt gerne.nu tvinger jeg ja ingen...
specielt hvis du op peter er so glad for ærøs forsikring..   
men komm ikke hylende til mig ,hvis din båd er stjålen og du få ikke en fair erstattning..
som sagt -kunden bestemmer..
..   
Sidst redigeret af Manorwar; 05-12-2009 kl. 22:34.
|

10-12-2009, 07:55
|
Amøbe - tæt på vandet
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Thisted
|
|
Ei, hold så igen! Jeg synes da vi skal give manden lidt credit for, at han ønsker og hjælpe og alle til en bedre og billigere forsikring! Han skriver jo på intet tidspunkt om holdninger, men holder sig til rene FACTS! Derfor er det da komplet usagligt når i to begynder at hakke ned på ham! DÉT er nemlig dårlig stil! Der bliver jo netop også opfordret til, at man selv kigger på forskellige forsikringer for at dække sit behov bedst. Jeg synes da i burde tage de upartiske briller på og læse både Bavaria's og jeres egne betingelser igennem, inden i sviner folk på den måde!
Just my 5 cent
Mathias
|

10-12-2009, 09:25
|
|
Nu har jeg bare i omtrent 4 år læst det samme og samme igen og igen fra ham af, og på flere forskellige fora'er....
Jeg prøvede at få en forsikring igennem BF og ham, da BF var verdensmestre i alt, og alle andre selskaber var det rene lort....Tilbuddet fra BF kom i løbet af 3 dage, jeg accepterede umiddelbart, til gengæld så jeg aldrig skyggen af en police....
Og trods gentagne mails og opkald til manden, skete der aldrig en rygende fis....andet end at jeg fik en sludder for en sladder....
Så skifter manden til et andet selskab, og vasker total hænder i forhold til hans tidligere virke, det mener jeg faktisk er ganske utroværdigt....
Udover det så er det i DK ikke lovligt i følge markedsføringsloven, at profilere sig på baggrund af andre konkurrenter. Hvis det var så ville reklame billedet straks være noget anderledes end det er.
Og jeg køber på ingen måde, at han udtaler sig som privat person, han bestiller ikke andet end at henvise til egne fortræffeligheder, kontra konkurrenternes mangler.
Jeg skrev sidst i mit første indlæg, at det er først når man har haft brug for sit forsikringsselskab, at man virkleig lærer det at kende. Og jeg har haft brug for Ærø, og de var virkelig fremme i skoene, og reddede vores sommerferie. Og ved dem gik der 48 timer fra afgivet tilbud, til jeg ren faktisk havde en police.
Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå at du skriver som du skriver alene på baggrund af denne tråd, denne tråd ligner bare 500 andre fra ham af.....
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|