|
» Online brugere: 390 |
| 0 medlemmer og 390 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45. |
|
 |

12-10-2009, 11:55
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
|
|
|
Åhh, jeg får helt lyst at droppe Diesel ideen og satse på benzinmotorer i min projektbåd, når man ser sådan et par dejlige slugere, hehe
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G
|

31-07-2011, 22:27
|
|
|
angående gennemskylning af motor mens båden ligger i vandet,på volvo motorer sidder der skyllestuds på(den blå på billedet)kan man ikke forlænge den slange ud til bagende af båd,bare man har en ventil der kan åbne og lukke så burde man kunne skylle sin motor som superflush ,eneste forskel er bare at motor skal køre imens.jeg har læst at hvis det er tryk nok på vandslangen suger den ikke saltvand ind...tror det er et DIY projekt for mig.
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 130,364
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, EdwardOpemy |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:17.