| 
		
	
		
		
			
			 
				
				Ketner Outdoor
			 
			 
			
		
		
                  
		Ketner Outdoor udgiver et lille magasin/reklamesag til sine kunder det hedder "kundemagasin for mercury mariner og Mercruiser ejere" 
og er som et fint lille blad/reklamesag 
  
Bagerst i bladet står en længere artikkel "inden du køber båd" der mest handler om at der jo findes mange bådfora /herunder fenderen) hvor man kan søge oplysninger men at man skal tage det man læser på disse fora med et gran salt specielt hvis det er kritik af en bestemt motor/båd/forhandler. 
  
Man undrer sig jo over hvorfor Ketner finder det nøsvendigt at advare bådejere mod at tale med andre bådejere på nettet - har de haft uheldige oplevelser i den forbindelse (ketner altså?) 
Og hvorfor skulle deres kundemagasin/reklame monstro tages mere seriøst end et bådfora fx. magasinet er jo mes sikkerhed trykt for at promovere dem selv og ikke med øje for at udbrede et mere nuanceret kandskab til både og motorer 
  
Jeg ved ketner har fået drøje hug af mange bådejere på de Danske bådfora og måske det er det de ønsker at oplyse forbrugerne om - og så forsøge at afholde læserne i at komme på diverse bådfora - det er i hvert fald en speceil artikkel de har trykt op i bladet - normalt ville man som importør ikke skrive den slags da det meget hurtigt kan få den modsatte effekt 
  
Måske Ketner skulle til at kigge på deres apotekerpriser der gør at dele til Mercury/mercruiser kan købes til under 1/2 pris eller mindre incl fragt told moms mm via fx e-bay - samt til meget lave priser på diverse internetbutikker som fx Nytdrev Marineparts 24 etc. 
  
De fleste brancher har opdaget at kunderne handler globalt - men for Ketner er det åbenbart ikke gået op for dem endnu og når man kombinerer høje apotekerpriser med relativ ringe service - ja så er opskriften næsten givet 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"
  
"Any Grease is better than no Grease at all"
 
  
 
 
 
Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2 
Buster S m 15 hk evinrude 1991 
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958
 
 Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959 
Johnson 3 hk 1957 
Johnson 3 hk 1967 
OMC el påhængsmotor 
Husqvarna 4 hk 1958 
Penta U21 1937 
Mercruiser 135 2007 
Evinrude 15 1991
 
 
 Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961 
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk 
Shetland 570 m 200 hk Johnson 
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C 
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T 
Ukendt jolle m Johnson 9,9 
Gummibåd m 3 hk johnson 
Honda 75 hk 1996 
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9
  
Og sikkert nogle flere jeg har glemt
 
  
			 
		
		
		
		
		
	
	 |