|
» Online brugere: 636 |
| 0 medlemmer og 636 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

13-07-2009, 22:21
|
|
Amfibiedyr
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
|
|
Citér:
Originally Posted by ENN
Nu har jeg skrevet en klage til samtlige personer jeg har kunnet finde e-mailadressen på hos mannheimer - og klaget over hr funk og hans løgnehistorier og manglende kundeservice - men det hjælper nok heller ikke - dog får jeg så luftet min utilfredshed  jeg vil dagligt fremsende en rykker til samtlige herrer fra mannhaimer indtil de bliver træt af mine daglige mails og reagerer
|
Skal de ikke lige over i en seperat tråd måske..? :P
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,512
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, KieranAgua |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:46.