|
|

18-06-2009, 22:41
|
 |
Bogholder, kontoret for sund fornuft
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
|
|
Citér:
Originally Posted by lbk
Alle kan vel være uheldige; men hvis der er sprit i beder man selv om det.
|
Nåh, det er det han har i piben !!!

|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,503
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, rosagrogrunt.ru |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:33.