|
» Online brugere: 524 |
| 0 medlemmer og 524 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

12-06-2009, 12:19
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Dec 2008
Bopæl: Løjt Kirkeby (Aabenraa)
Indlæg: 1,256
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
Nåå ja sorry 
|
Det skal du ikke være  Det er altid godt med input. Og så mener du at den er for dyr.... Taget til efterretning.
__________________
Dan Albjerg
Ingen båd lige nu
Tidligere både:
Skibsplast Sportsmann
Glastron Sierra V212
Ramo 21" damjolle
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:16.