Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Import af båd fra udlandet samt CE

Import af båd fra udlandet samt CE Her kan du stille spørgsmål til import af båd fra udlandet, samt spørgsmål til CE-mærkning

» Online brugere: 240
0 medlemmer og 240 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #20  
Gammel 27-04-2009, 09:44
lynæs's Avatar
lynæs lynæs er offline
Træskibsnostalgiker
 
Tilmeldelsesdato: Feb 2009
Bopæl: Bogense
Indlæg: 375
Det kan den ihvertfald ikke holde til uden en kraftig ombygning. Det er en jolle ikke en speedbåd, som sådan. Og jeg tvivler på den kan holde agterspejlet oven vande med sådan en bag på, ihverfald vil den synke omg. hvis du tar gassen hurtigt af. Man skal passe på bare med en 20hk, der er ingen brønd agter.
__________________
Hvis man gør det selv-ka' man så klage.
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Draco 2500 projekt ENN Ældre både, vedligeholdelse og mekanik 11 05-12-2008 21:08
Mangler et projekt :O ChristianX Generelle spørgsmål 3 06-08-2008 14:00

» Statistikker
Medlemmer: 127,810
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, SPBwek
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:33.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden