» Online brugere: 207 |
0 medlemmer og 207 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|

23-03-2009, 11:34
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
|
|
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
Det lyder som-om der er overgang i din tændingskontakt siden den ikke slukker og det er en fejl. Benzin eller Diesel den skal slukke når du drejer nøglen. Derved skal timetælleren også monteres på +delen af tændningskontakten så snart du drejer nøglen starter timetælleren og når du slukker igen som der bliver snakket om til -0- Position så slukker motor og timetæller.
|
der er faktisk mange af de lidt ældre marine diesler der skal stoppes på motoren og ikke i nøglen. min kammerats volvo 6 benet diesel skal også slukkes på maskinen.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
Similar Threads
|
Emne |
Emne forfatter |
Forum |
Svar |
Sidste indlæg |
Timetæller på motoren.
|
Miss Mancini |
Motor |
15 |
18-12-2008 07:09 |
|
» Statistikker |
Medlemmer: 128,155
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, RandalGayt |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:59.