Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 172
0 medlemmer og 172 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #4  
Gammel 14-08-2010, 23:03
BrianL BrianL er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Nej, for guds skyld ikke.

Afrens gevindet og sørg for, at bolthullerne er rengjorte evt. med trykluft.
Er du helt sikker på det ?

I så fald er Mercurys anbefaling anderledes for en 4,3 liters V6 i forhold til small og big block V8 .

Til Big block V8 skal der bruges "Perfect seal" på topstykke boltene og til min Mercury Racing small block V8 skal der bruges PFTE sealant.

Men ifølge Rolf skal der ikke bruges noget på en 4,3 liters V6.

Har lige set i Mercruisers service manual nr 32 for nyere 4.3 liters V6 (fra serienummer 0M323781) skal der bruges Loctite 565 PST (Pipe sealant with Teflon), men jeg ved ikke hvad der gælder for ældre 4,3 liters maskiner ?
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,782
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JosephtaicY
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:53.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden