» Online brugere: 216 |
0 medlemmer og 216 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|

27-07-2014, 16:33
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 704
|
|
Citér:
Originally Posted by Horizonblue
Det er da ellers "dry joint" det der, som skulle være så godt.....
Ja, du er nød til at pille knæet af allerførst og rense pakfladerne på knæ og manifold, så du kan se om der er nogen synlige tærings skader.
Prøv at tjekke om begge flader er plane, ved at holde en stål lineal, skydelære eller andet på, som er 100% ret.
Jeg har en kammerat, som fik fladerne på knæ og manifold rettet af i en fræser, da han konstaterede at de var blevet skæve og derfor utætte. Ja, det lyder utroligt.
Inden du piller knæet af, husk at tømme manifolden for vand, så der ikke render noget ind i motoren, når du tager knæet af.
|
Hvordan får jeg knæet af og tømningen er vel bare at tømme motoren for vand via bundventilen?
|
Emne værktøjer |
|
Visning af emner |
Threaded Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 128,153
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Robertexamy |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:27.