| 
				
			 | 
		
		
			
				
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				27-07-2014, 17:33
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jul 2009 
					Bopæl: Roskilde 
					
					
						Indlæg: 704
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Horizonblue
					 
				 
				Det er da ellers "dry joint" det der, som skulle være så godt..... 
 
Ja, du er nød til at pille knæet af allerførst og rense pakfladerne på knæ og manifold, så du kan se om der er nogen synlige tærings skader. 
 
Prøv at tjekke om begge flader er plane, ved at holde en stål lineal, skydelære eller andet på, som er 100% ret.  
 
Jeg har en kammerat, som fik fladerne på knæ og manifold rettet af i en fræser, da han konstaterede at de var blevet skæve og derfor utætte. Ja, det lyder utroligt. 
 
Inden du piller knæet af, husk at tømme manifolden for vand, så der ikke render noget ind i motoren, når du tager knæet af. 
			
		 | 
	 
	 
 
Hvordan får jeg knæet af og tømningen er vel bare at tømme motoren for vand via bundventilen?  
		
		
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
 
	
	
	 
	
	| Emne værktøjer | 
	
 
	| 
	
	
	
	 | 
	
 
	| Visning af emner | 
	
 
	
	
	
	
		
		
		  Threaded Mode 
	 
	
	 | 
	
	
 
 
 
	
		
	
		 
		Indlæg regelment
	 | 
 
	
		
		Du må ikke lave indlæg i nye emner 
		Du må ikke lave indlæg 
		Du må ikke vedhæfte filer 
		Du må ikke redigere dine indlæg 
		 
		
		
		
		
		HTML kode er Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
 
	
	
		
	
	
 
			 | 
		
		
			
				
	
		
			
				| 
				
				» Statistikker | 
			 
		
		
			
				
	
		
			Medlemmer: 129,255 
			Emner: 5,115 
			Indlæg: 47,923 
			
			
		
	 | 
 
	
		| Velkommen til vores nyeste medlem, MarkHarril | 
	 
			
		
	 
 
			 | 
		
	
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:09.