|
- - roskilde havn
( http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=3164)
Casper T |
19-04-2011 16:48 |
roskilde havn
Kan man smide en trailerbåd i havnen i roskilde imorgen onsdag,findes der et slæbested der er åbent.
|
Der er et slæbested, men du skal vel tale med havnefogeden for at få lov til at sætte båden i vandet.
|
Anders kr |
19-04-2011 19:46 |
Ellers er det vel bare lige at køre 3 km længere og sætte i veddelev-dlof--f
|
Casper - jeg er på havnen i morgen ved 10-tiden.
Tror godt jeg kan hjælpe med en kort til bommen - hvis den overhovedet er repareret :o :)
Bare gi mig et kald hvis det er.
|
Casper T |
19-04-2011 20:54 |
det er nok først ved 15-16 tiden ,jeg har en aftale med en der gerne vil prøve
min båd inden evt køb.
|
OK - Så kan jeg da lige kikke om bommen er sat på igen, og give en melding.
Den er allerede kørt af for 2. gang i år :)
|
Der er desværre kommet bom på - men de går nede og søsætter til kl. 17 så du burde have mulighed for at kunne låne et kort.
|
Casper T |
20-04-2011 13:13 |
Det bliver ikke aktuelt køber har været her,og var yderst tilfreds,prøvetur bliver når båden(måske) bliver afhentet.i næste uge...... boattt
|
Citér:
Originally Posted by Anders kr
(Indlæg 32021)
Ellers er det vel bare lige at køre 3 km længere og sætte i veddelev-dlof--f
|
Veddelev havn er privatejet og der kræves medlemsskab af sejlklubben + nøgle for at bruge slæbestedet.
|
Citér:
Originally Posted by tica
(Indlæg 32059)
Veddelev havn er privatejet og der kræves medlemsskab af sejlklubben + nøgle for at bruge slæbestedet.
|
Rigtig nok - men det har en særdeles flink havnefoged som bestemt ikke har noget imod at åbne slæbestedet. Mod betaling naturligvis.
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
(Indlæg 32060)
Rigtig nok - men det har en særdeles flink havnefoged som bestemt ikke har noget imod at åbne slæbestedet. Mod betaling naturligvis.
|
Ok det var jeg ikke klar over :-)
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:35. |
|