» Online brugere: 180 |
0 medlemmer og 180 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
- Off topic
( http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
- - Hvad er det ?
( http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2857)
Miss Mancini |
20-12-2010 20:34 |
Hvad er det ?
1 Vedhæftelse(r)
Vi sidder og spiser til aften og konen siger; Se, hvad jeg har købt.
Hvad er det ?
|
nicolajjetrider |
20-12-2010 20:41 |
øøøøøøøøøhhhhhmmmm... Det er da en, øreapperatsskjuler, kan du ikke se det Rolf? bøjlen bag øret og så dækker hjertet apparatet :D
Hvad er det? :D
|
Miss Mancini |
20-12-2010 20:42 |
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
(Indlæg 29078)
øøøøøøøøøhhhhhmmmm... Det er da en, øreapperatsskjuler, kan du ikke se det Rolf? bøjlen bag øret og så dækker hjertet apparatet :D
Hvad er det? :D
|
Ja, gode forslag er velkommen.
Det er noget kvinder med store "tasker" bruger......
|
lille tut |
20-12-2010 20:49 |
Jeg vil kalde det en ørering
|
nicolajjetrider |
20-12-2010 20:54 |
Til at åbne og lukke de store "tasker" og hvis det ikke er den slags tasker så er det til at åbne og lukke "Bh tasken"
|
ChristianX |
20-12-2010 21:15 |
En dåseåbner??
-så man ikke bliver øm i pegefingeren :D
|
Jeg tror vi er ovre i den maritime verden, mit gæt er, at det er en fiskekrog for folk der ikke har andet at bruge deres mange penge til . . . .
|
Det er sådan en fætter til at sætte på bordkanten, så hun kan hænge sin taske på krog og ikke skal have den stående på gulvet
|
zigzig2403 |
20-12-2010 21:49 |
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
(Indlæg 29076)
Vi sidder og spiser til aften og konen siger; Se, hvad jeg har købt.
Hvad er det ?
|
Kvindens julegave til sig selv,som manden vil undre sig over ,til sin død.!!?? ;-)
God jul. Mvh. Leif H.
|
Citér:
Originally Posted by jan p
(Indlæg 29088)
Det er sådan en fætter til at sætte på bordkanten, så hun kan hænge sin taske på krog og ikke skal have den stående på gulvet
|
Ja, sådan en havde både min tante og farmor, og de lignede præcis denne her.
|
Miss Mancini |
21-12-2010 03:48 |
1 Vedhæftelse(r)
Citér:
Originally Posted by jan p
(Indlæg 29088)
|
Jeg har altid vidst der var lidt feminimt over dig, JanP - det er rigtigt gættet....:):)
|
Jaja Rolf.
Når en Fenderenmand spørger om løsningen på en gåde, må man jo hjælpe hvor man kan.
Om det så betyder at man må finde sine mere feminine sider frem, hehe.
I øvrigt kan man vel også bruge den til at tøjre rottweileren ved.
Det er i øvrigt meget sjovt at se, at i denne verden er der stor forskel på hvilke gadgets der sættes mest pris på.
|
Skibsbyggeren. |
21-12-2010 10:58 |
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
(Indlæg 29097)
Jeg har altid vidst der var lidt feminimt over dig, JanP - det er rigtigt gættet....:):)
|
Ahaaa..... ekstraudstyr til det meget omfattende suvivialkit som kvinder altid slæber rundt på! Der findes ting i en dametaske som selv B.S. og Bubber burde have haft med på deres ture - hvis man altså spørger kvinder!fjupeqopq
|
Campion 165(seb) |
21-12-2010 21:44 |
Jeg har lige forventningsfuldt spurgt min kone; skat, jeg har en gåde til dig - kan du gætte hvad det hér billede forestiller??
Hun svare, næsten inde sætningen var færdig; dét der!?? det er da en taskeholder..!!
Hmmm, der er så meget mænd ikke forstår -dlof--f
|
Miss Mancini |
22-12-2010 07:18 |
Citér:
Originally Posted by Campion 165(seb)
(Indlæg 29115)
Jeg har lige forventningsfuldt spurgt min kone; skat, jeg har en gåde til dig - kan du gætte hvad det hér billede forestiller??
Hun svare, næsten inde sætningen var færdig; dét der!?? det er da en taskeholder..!!
Hmmm, der er så meget mænd ikke forstår -dlof--f
|
Ja, man kan blive overrasket...:)
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:45. |
|