Jeg har GoPro HD Hero (1) og er meget godt tilfreds. Skulle jeg købe et nyt, blev det Hero 3.
Ja de er ikke helt billige, men til gengæld ret robuste. Jeg købte mit på en tur til USA, og fik ekstra batteri, ekstra beslag, hjelm og cykelstyr montering samt et låg som kan holde kameraet flydende hvis det skulle falde af båden. For alt dette gav jeg det samme som kameraet alene koster i DK. Så måske du skulle prøve at finde en webshop derovre?
Til sommer regner jeg med at montere det på wakeboard og på tuben ;-)
Har lige købt GoPro 3 black edition for lige under 3000 hos cyclestore.co.uk :-) havde det med på skiferie i canada. Det er suverænt det fedeste kamera til "action" brug syntes jeg. Kanon billeder, perfekte monterings-muligheder og masser af udvidelses-muligheder. Ligeledes kan kameraet indstilles på så mange måder at du altid kan få de film du lige skal bruge, efter hvor mange fps, hvor høj opløsning osv osv. Jeg har også gjort det klar til sommeren ved at købe en baglåge til den vandtætte boks med en flydepude på i "helly-hansen" orange, hvis nu skidtet skulle ryge af hjelm eller wakeboard ;-)
Eneste minus er at det kører på micro-sd kort og de kan være lidt dyre i anskaffelse, men det er jo et engangskøb, ellers kan jeg kun anbefale det på det varmeste! :-)
3.0 Mercruiser 135 hk, Alpha One