Jeg kan fortælle dig, at med to børn på henholdsvis 5 og 3 1/2, så er der ikke andet at gøre end at lukke øjnene og jokke jule-kanylen i armen.!! Av-av-av
Fletcher 199/150 Yamaha
Det er da den fedeste måned på hele året Hos os har konen og jeg hver sin julekalender, og hende den lille på 7 har hele 7!?!? og så der der jo de obligatoriske pakkekalendere fra nissen og adventskalendere.
Jo da det er et vildt ræs, men det handler jo om næste krælighed, og nogle gange kan man altså godt smugle en lille gave til sig selv ind
mine unger er blevet 23 og 27 år så nu er det kun konens julepynt der kan give mig jule kuller for der kommer op til 250 nisser i alle størrelser ind i stuerne December skal bare overståes
det eneste jeg ser frem til er et par gode julefrokoster
sejler gennem de sidste 35 år
mine unger er blevet 23 og 27 år så nu er det kun konens julepynt der kan give mig jule kuller for der kommer op til 250 nisser i alle størrelser ind i stuerne December skal bare overståes
det eneste jeg ser frem til er et par gode julefrokoster
He He kan lige høre det..
"OLUF a stååår under æ mistelteeen"
Jooo dee båre dejligt...
Fast skrueaksel.
Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012
Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.
Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
nu er det kun konens julepynt der kan give mig jule kuller for der kommer op til 250 nisser i alle størrelser ind i stuerne December skal bare overståes
Var du ikke igang med at male så skal du bare have skabeloner af nisser og male dem på væggene så behøver hun ikke tage den ned igen i det nye år*GGG*
jeg har malet stuen og nisserne er ved at gøre deres indtog
vi har en aftale om at der først bliver pyntet til jul den første søndag i advent og da hun er meget øm over for mange af de stor nisser så er det hele pakket ned igen til nytårsaften hvad der passer mig fint
sejler gennem de sidste 35 år